Femeile au taxe de aeroport zero la sejururile în Turcia prin besttourism.ro

Zilele de 1 și 8 martie vin și-n acest an cu reduceri interesante pentru femeile care achiziționează o vacanță în Turcia, în regim Early Booking. Pe lângă clasicele discounturi de până la 30%, reprezentantele sexului frumos beneficiază în plus de taxe de aeroport gratuite.

Promoția este oferită de către Hypermarketul de Călătorii Besttourism.ro și face parte dintr-o strategie de marketing menită să ofere turiștilor cele mai bune prețuri și oferte speciale la o gamă variată de servicii turistice. Detalii despre ofertele speciale ale Besttourism.ro se pot obține și la telefonul: 031.2263325.

Mai multe despre promoțiile Hypermarketului de Călătorii aflăm de la consultantul în turism Ciprian Enea:

 

Reporter: Ce alte oferte surpriză mai pregatiți turiștilor?

 

Ciprian Enea:  Următoarea perioadă de reduceri va fi cu ocazia Târgului de Turism, dar recomandarea noastra este să profitați de ofertele Early Booking, cumulate cu reducerile pentru 1 și 8 martie. Dupa 28 februarie, scade pragul de reduceri timpurii și prețurile vor fi, oricum, ceva mai mari pentru toate destinațiile de curse charter.

 

Reporter: Sunt foarte multe agenții de turism. Cum pot turiștii să găsească cele mai bune oferte?

 

Ciprian Enea: Hypermarketul de Călătorii Besttourism.ro caută în permanență cele mai interesante oferte speciale și reduceri de la o gama foarte variată de turoperatori români și străini. Munca echipei noastre este susținută și îmbunătățită semnificativ grație implementării unui proiect european, cu finanțare nerambursabilă, acordat prin Regio-Programul Operațional Regional 2007 – 2013, axa prioritara 4 “Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional și local”. Proiectul are ca scop dezvoltarea pe segmentul on-line a Hypermarketului nostru de Călătorii.

Reporter: Care este valoarea totală a investiției?

Ciprian Enea: Aproximativ 250.000 de euro, dintre care peste 188.000 o reprezintă contribuția nerambursabilă a fondurilor europene.

Reporter: Care este ținta principală a proiectului?

Ciprian Enea: Investiția vizează  achiziționarea de echipamente IT moderne, de software-uri specializate și  dezvoltarea unui site personalizat, mult mai performant decât cel actual. Avem drept ”target” creșterea numărului de clienți din rândul industriei de turism si întărirea poziției competitive a Hypermarketului de Călătorii pe piața serviciilor de turism on-line.

 

Related Posts

Scrie un răspuns

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *