Primii români care au realizat circuitul clasic al ghețarilor pe Canalul Beagle

Doi exploratori români au ajuns în Țara de Foc, la capătul lumii, făcând în premieră circuitul clasic al ghețarilor pe Canalul Beagle. Marius Albu, fondatorul clubului Explorer și Ciprian Enea, fondatorul Hypermarketului de Călătorii BestTourism.ro și-au trecut în palmares încă o premieră națională.

Temerarii navigatori au explorat Țara de Foc, pornind din Port Williams (Sudul statului Chile), pe brațul de Nord al Canalul Beagle, navigând până la intersecția cu Oceanul Pacific și întorcându-se pe Brațul de Sud.

Reporter: Domnule Ciprian Enea, nu este pentru prima oară când echipa besttourism.ro realizează documentări în zone greu accesibile pentru a putea oferi viitorilor turiști consultanță cu privirea la destinații de vacanță inedite…

Ciprian Enea: Hypermarketul nostru de călătorii continuă să vină în sprijinul turiștilor cu o gamă complexă de informații despre destinațiile și serviciile turistice din întreaga lume. Ne dorim ca atunci când recomandăm un produs turistic să vorbim din propria experiență și nu din ce vedem pe internet. Așa am realizat mai multe premiere naționale, dintre care amintim ”Topul celor mai frumoase 100 de destinații ale lumii”,”Top 7 noi minuni ale lumii”, ”Top 7 cele mai mari insule ale lumii”.

Reporter: Sunteți aproape de finalizarea unui proiect european. Cum vă va ajută acest lucru să valorificați mai bine experiențele de călătorie din diverse destinații ale lumii?

Ciprian Enea: Suntem aproape de finalizarea unui proiect european care ne va ajuta să valorificăm și mai bine toate aceste documentări realizate în locuri în care n-au prea pus iciorul până acum românii. Proiectul pe care l-am accesat cu Fonduri Europene,are o în valoare totală de aproximativ 250.000 euro, cu finanțare nerambursabilă în proporție de 75% prin Regio – Programul Operațional Regional 2007 – 2013, Axa Prioritară 4 – “Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional și local”, domeniul major de intervenție 4.3 “Sprijinirea dezvoltării microintreprinderilor”. Scopul său este acela de a oferi turiștilor o gamă largă de informații pe platforma Hypermarketului de Călătorii BestTourism.ro.

În acest sens investiția vizează achiziționarea de echipamente IT moderne, de software-uri specializate, dezvoltarea unui site de turism complex și mărirea numărului de angajați. Avem drept ”target”, creșterea numărului de clienți și întărirea poziției competitive a Hypermarketului de Călătorii Besttourism.ro pe piața serviciilor de turism on-line.

Scrie un răspuns

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *